Welcome to Soldier of Fortune Community Forums
09 May 2021, 04:37


View unanswered postsView active topics



Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Evilan kicking on tournement servers 
Author Message
Great Britain

User avatar

Joined:
Mon Mar 16th, 2015
Posts: 440
Reply with quote
didn't happen once, yesterday I was at this server aswell and rcon got suddenly changed after he kicked me, and while we wanted to start this moron joined to kick me again:

Image

thank you for nice game huso&fabel and for showing up, but till they don't ban or w/e this muslimic moron I won't play.


18 May 2015, 18:54
Profile
France

User avatar

Joined:
Thu Nov 24th, 2011
Posts: 539
Reply with quote
Listen me fucking clown. We don't give a damn shit about you. Everything coming of your mouth is shit. Keep your shit inside of you disgusting body and stop crying. God bless Evilan for kicking you.
Thats what you get when you provoke evilan, seems you have learned nothing after 10 years of sof


Last edited by Dante on 18 May 2015, 19:11, edited 1 time in total.



18 May 2015, 19:02
Profile
Iraq

User avatar

Joined:
Fri Nov 25th, 2011
Posts: 1787
Reply with quote
I geuss its a 2 month ban then =( // Evilan goes suicidal


18 May 2015, 19:05
Profile
Iraq

User avatar

Joined:
Fri Nov 25th, 2011
Posts: 1787
Reply with quote
Not that im suprised tho. He just cant separate what goes on the forums and in game, sof just takes over his life and he becomes obsessed. Eventually he snaps and just goes nuts, we´ve seen it before.

Evilan for the sake of your health, take a month or 2 off then come back. Too much s0f for u braah


18 May 2015, 19:14
Profile
Netherlands

User avatar

Joined:
Thu Nov 24th, 2011
Posts: 2087
Reply with quote
butcha wrote:
Not that im suprised tho. He just cant separate what goes on the forums and in game, sof just takes over his life and he becomes obsessed. Eventually he snaps and just goes nuts, we´ve seen it before.

Evilan for the sake of your health, take a month or 2 off then come back. Too much s0f for u braah

He can't read this. You can send him a telegram though.

OT: not the first time he kicks players. Did the same yesterday in our match...


18 May 2015, 19:35
Profile
Bolivia

User avatar

Joined:
Sun Mar 08th, 2015
Posts: 424
Reply with quote
Dante wrote:
Listen me fucking clown. We don't give a damn shit about you. Everything coming of your mouth is shit. Keep your shit inside of you disgusting body and stop crying. God bless Evilan for kicking you.
Thats what you get when you provoke evilan, seems you have learned nothing after 10 years of sof


take it easy...

:wacko:


18 May 2015, 19:50
Profile
Great Britain

User avatar

Topic author
Joined:
Mon Mar 16th, 2015
Posts: 440
Reply with quote
Dante wrote:
Listen me fucking clown. We don't give a damn shit about you. Everything coming of your mouth is shit. Keep your shit inside of you disgusting body and stop crying. God bless Evilan for kicking you.
Thats what you get when you provoke evilan, seems you have learned nothing after 10 years of sof

And I don't give a damn about your opinion french boy. I didn't provoke Evilan, he just banned me on MP server + kicking on all other servers because I joined #1

You will be destroyed soon anyway.


18 May 2015, 19:51
Profile
France

User avatar

Joined:
Thu Nov 24th, 2011
Posts: 539
Reply with quote
Maker is gonna destroy me ? Oh my god when dreams hide reality...


18 May 2015, 20:28
Profile
Great Britain

User avatar

Topic author
Joined:
Mon Mar 16th, 2015
Posts: 440
Reply with quote
Dante wrote:
Maker is gonna destroy me ? Oh my god when dreams hide reality...

Anywhen, Anytime.


18 May 2015, 20:33
Profile
Poland

User avatar

Joined:
Sat May 19th, 2012
Location: Poland
Posts: 137

Sharksk
Reply with quote
sof is dead because of you french and people like evilan.

gg wp.


18 May 2015, 20:34
Profile
France

User avatar

Joined:
Thu Nov 24th, 2011
Posts: 539
Reply with quote
The boyfriend joined the scene :D


18 May 2015, 21:03
Profile
Iraq

User avatar

Joined:
Fri Nov 25th, 2011
Posts: 1787
Reply with quote
Emirate wrote:
butcha wrote:
Not that im suprised tho. He just cant separate what goes on the forums and in game, sof just takes over his life and he becomes obsessed. Eventually he snaps and just goes nuts, we´ve seen it before.

Evilan for the sake of your health, take a month or 2 off then come back. Too much s0f for u braah

He can't read this. You can send him a telegram though.

OT: not the first time he kicks players. Did the same yesterday in our match...

Well pretty much happend too me few months ago.. i dont cba re-quote myself so ill just stick to this.

TOLD YOU SO. :dntknw:

I bet his little childhood dream got smashed when shock banned him. LMAO, maybe u can run sof in 2018 until then, thank you and come again as apu says. You tell him that drake or who ever speaks to him

Sharksk wrote:
sof is dead because of you french and people like evilan.

gg wp.

Naaa. STAFF did a GJ this time, listening to evilan was the best thing they could do.  :lol:  SOF 2016 here we come soon  :clap:


18 May 2015, 21:26
Profile
Netherlands

User avatar

Joined:
Fri May 23rd, 2014
Posts: 504
Reply with quote
Evilan wants a ban war.

MaD server will be using a password that will be spread to all known non moronic players. kthxbye.


18 May 2015, 21:41
Profile
Netherlands

User avatar

Joined:
Mon Nov 21st, 2011
Posts: 949
Reply with quote
i guess this means a ban for evilan from all coming seasons? :-)


18 May 2015, 22:06
Profile WWW
Russia

User avatar

Joined:
Thu Dec 01st, 2011
Posts: 102
Reply with quote
Lol maker, you used a alias when you connected to MP server a week ago saying "plz ban me" http://i.imgur.com/PsFWsLk.png , I told it to evilan and he banned you, just as you wished for. Why complain afterwards ? Noob.

Ps : We don't fucking care about your shit MAD server.


19 May 2015, 01:48
Profile
Iraq

User avatar

Joined:
Fri Nov 25th, 2011
Posts: 1787
Reply with quote
Haijah wrote:
Lol maker, you used a alias when you connected to MP server a week ago saying "plz ban me" http://i.imgur.com/PsFWsLk.png , I told it to evilan and he banned you, just as you wished for. Why complain afterwards ? Noob.

Ps : We don't fucking care about your shit MAD server.

3 months ago u were crying buhu evilan banned me,djeje. Rebel quit yo, now u got his cock 2,5 inch deep in ur ass.  

Want one in ur mouth aswell?  :inform:

lol
lol
lol
lol
lol.  :zzz:. Anyway soon as pazey and craneo is back i bet ur back to bench warming again :bored:


19 May 2015, 03:23
Profile
Netherlands

User avatar

Joined:
Wed Nov 23rd, 2011
Location: Netherlands
Posts: 4064

Evilan
evilan
Reply with quote
Haijah wrote:
Lol maker, you used a alias when you connected to MP server a week ago saying "plz ban me" http://i.imgur.com/PsFWsLk.png , I told it to evilan and he banned you, just as you wished for. Why complain afterwards ? Noob.

Ps : We don't fucking care about your shit MAD server.


I know right. He is crying about his own stupidity. The MP serverlog is auto-highlighted on the words "kick" and "ban", to monitor the actions of MP admins more efficiently. He thought we wouldn't know it was him, lmfao.  

His request has been granted, as the gentlemen we are  :cool:

Sauron wrote:
Evilan wants a ban war.


Spoiler:


19 May 2015, 22:13
Profile
Russia

User avatar

Joined:
Thu Dec 01st, 2011
Posts: 102
Reply with quote
Butcha , you even cant do something without pazey and craneo.
who is the sucker then ?


19 May 2015, 22:44
Profile
Netherlands

User avatar

Joined:
Wed Nov 23rd, 2011
Location: Netherlands
Posts: 4064

Evilan
evilan
Reply with quote
You should see #1 private board, so much hate towards Pazey and Craneo is posted there lmfao. Obsessed much.


19 May 2015, 23:28
Profile
Great Britain

User avatar

Joined:
Mon Nov 21st, 2011
Location: UK
Posts: 3086
Reply with quote
Here we go, bragging (again) that you found someone willing to tell you what's been posted.
Fuck this, there's some of that ban left, 16 days I think.


20 May 2015, 07:54
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Topic Views: 1387


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


Top
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.sof1.org